Era pe vremuri un banc. Se spune că doi prieteni, săraci, se reîntâlnesc când unul era bogat și altul om din clasa de mijloc. Bogatul spune că a inventat mașina de ghicit în palmă și cu un penny îți aflai viitorul. Peste câțiva ani, cel din clasa de mijloc era și el bogat și îi spune celuilalt că a perfecționat mașina. Adică să îți eliberezi mâna, mai pui un penny.
Facebook face ca în bancul acesta. Îți cere bani să te scape de reclame, dar asta nu înseamnă că datele personale nu vor fi colectate și așa, scrie Pro TV, citând specialiști în domeniu.
Marian Hurducaș, citat de Pro TV afirmă:
”Vor colecta datele în continuare, nu vor mai livra reclame persoanelor peste 18 ani. Persoanele sub 18 ani nu vor plăti acest abonament și nici nu vor primi reclame targetate. De fapt, problema Uniunii Europene este că nu mai vrea ca aceste companii mari, printre care se numără chiar și Apple, spre exemplu, să livreze reclame customizate, adică super personalizate. Și, ca să contracareze acest act legislativ, Meta a găsit această gaură legislativă prin care vine și-ți spune: băi, dacă nu mai vrei … ieși din joc, atunci, și plătește. Problema este că legiuitorii europeni au înțeles că vor să fenteze, cei de la Meta, legislația”.
Sursa foto: Facebook